Alla inlägg den 23 december 2014

Av Tore Strand - 23 december 2014 22:32

imorgon är det Julafton.!!
då blir det att åka till mor o far o bror o dotter o son i avesta. vi blir några stycken där 14 som ska äta och må bra och bara umgås:) det blir trevligt. tyvär kommer vi inte bli kvar så länge för mor är gammal och vi har 2 st 1 åriga barnbarn med oss och en 4 åring så hon blir nog ganska trött efter ett tag. det blir jag.! hehe
god jul på er alla som jag känner. och dom som jag inte känner. kram

Av Tore Strand - 23 december 2014 13:08

dennis hyle
jonathan hultgren

ska det vara :)

Av Tore Strand - 23 december 2014 12:09

idag har jag varit på kyrkogården :(
alltid jobbigt att gå dit.
var först på min fars grav och la en kran och tände ljus samt pratade lite med honom. så att han ser efter mina barn o barnbarn så att dom får må bra. det viktigaste i kivet för mig.

gick sedan ner till dennis hyle sin grav var otroligt jobbigt att stå där och se alla ljus och minnas. men han finns i mitt hjärta.

gick sedan vidare till jonathan hultmans grav. :(
är en jobbig tid för många nu, saknar dom allihopa otroligt mycket.
jag började gråta lite när jag sedan gick till bilen.

tankarna om er finns för alltid i mitt hjärta och jag kommer aldrig att glömma er ska ni veta.
ta väl hand om varandra och ta hand om max min kära älskade vän som jag saknar otroligt otroligt mycket.

God Jul på er och Gott Nytt År.

Av Tore Strand - 23 december 2014 09:56

idag är det dan före doppardan. :)
vad jag är duktig ;)
lucka nr: 23 ska öppnas nu.
känns lite tråkigt faktiskt för det har varit otroligt roligt och spännande. :)
nu ska vi se. hehe me like this

åå trygfell godis ett helt rör :)
det ska jag gömma undan :) hehe

tack så mycket mitt älskade barn för denna julkalender. det har varit spännande roligt gott och humor i paketen. du är otrolig Tina på att hitta på saker. TACk.
älskar dig. puuuusssss
PAPPA.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards